Medewerker projectondersteuning

Gezocht: teamspeler; ondersteunend, hulpvaardig, direct én met humor!


Voor onze afdeling Projectondersteuning zijn wij op zoek naar een veelzijdige collega die het bieden van ondersteuning aan collega’s en klanten als zijn/haar vak beschouwt.


Wie zijn wij
Stichting Calibris Advies is een maatschappelijk adviesbureau. Door het hele land werken ongeveer 35 adviseurs aan projecten om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt of mensen die dreigen uit te vallen, aan het werk of aan een opleiding te helpen.
Zij worden dagelijks ondersteunt door de collega’s van Projectondersteuning. Met vijf teamleden zijn ze samen verantwoordelijk voor de ondersteuning aan klanten, adviseurs en de directeur. Daarnaast heeft Projectondersteuning ook zelf een aantal projecten waar zij aan werken voor klanten zoals het organiseren van trainingen die door Calibris Advies worden gegeven, het zorgdragen voor de kwaliteit binnen de aangesloten brancheorganisaties in de zorg en het bieden van helpdeskactiviteiten aan bijvoorbeeld ROC’s en studenten.


Werkzaamheden
Door de groei van het bedrijf is er ruimte ontstaan voor een nieuw organisatietalent. Je komt te werken in Bunnik, in een vast team. Begin 2020 gaan wij verhuizen naar Houten. Adviseurs en directeur komen aanwaaien als zij in de buurt zijn of op onze maandelijkse samenwerkdag.
Jouw takenpakket is heel divers, zoals het plannen en organiseren van trainingen, ondersteunen bij uitvoerende werkzaamheden voor onze opdrachtgevers, zoals voor Triage, het zorgdagen voor de administratieve afhandeling van bijvoorbeeld Wijkleerbedrijven of werving- en selectieactiviteiten en het ondersteunen van de collega’s in de regio.

Wat er gevraagd wordt van ons nieuwe teamlid:
• je vindt het leuk om aan projecten mee te werken; je voert, in een opdrachtteam met adviseurs, ondersteunende werkzaamheden uit voor opdrachtgevers.
• je begrijpt dat we commercieel moeten werken, ook al hebben we een maatschappelijke grondslag; dat betekent dat je affiniteit hebt met onze doelgroep, maar het ook leuk vindt om voor een commerciële organisatie te werken.
• het spreekt voor zich dat werken met Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint etc.) voor jou dagelijkse routine is.
• je bent communicatief en schriftelijk vaardig, want je staat veel klanten van ons te woord via de telefoon en mail en het merendeel van de contacten met collega-adviseurs met hulpvragen gebeurt ook via de telefoon of de mail.

De persoon die we zoeken
Het huidige team is een divers team wat in opbouw is. In deze samenstelling werken zij nu ongeveer een jaar samen. Dit team is op zoek naar iemand met de volgende kenmerken:
• je bent collegiaal en positief ingesteld
• je bent behulpzaam en flexibel
• je bent nauwkeurig in je werk en toont initiatief voor verbeteringen
• je bent klantvriendelijk en hebt affiniteit met onze doelgroep
• je bent ervaren in het bieden van (office) ondersteuning (minimaal 5 jaar ervaring in soortgelijke functie)
• je bent iemand die, net als wij, hard werken niet schuwt en het ook leuk vindt om eens niet over het werk te praten tijdens de lunch
• het is belangrijk dat je niet persé in een gespreid bedje wilt belanden, want wij vangen veel voor elkaar op en je takenpakket is heel afwisselend. Soms is dat ook nog wel een beetje zoeken en we zijn op zoek naar een teamlid wat het leuk vindt om dat samen met ons vorm te geven.
• een rijbewijs is niet verplicht, maar we vragen je wel af en toe mobiel te zijn voor bijvoorbeeld contact met een klant of een opdracht. Je standplaats is vooralsnog Bunnik, voorjaar 2020 gaan wij verhuizen naar Houten.
• MBO/MBO+ werk- en denkniveau

Arbeidsvoorwaarden
• tussen 24-40 uur per week, bij voorkeur beschikbaar op maandag en vrijdag
• 2800 euro op basis van fulltime
• tijdelijke aanstelling, met zicht op vaste aanstelling
• 27 vakantiedagen op basis van fulltime
• vakantie-uitkering
• meedelen in winstdeling indien de bedrijfsresultaten dat toelaten

Vind je het leuk om ons enthousiaste team aan te vullen? Word je uitgedaagd door wat er in de vacature staat? Woon je in de omgeving van Houten en ben je beschikbaar tussen 24-40 uur per week? Stuur ons dan je cv en je motivatiebrief per mail naar info@calibrisadvies.nl t.a.v. Carola Wind, Coördinator Projectondersteuning, met wat jij denkt te kunnen bieden en hoeveel uur je beschikbaar bent.
Je kunt reageren tot 1 november ovv “vacature Projectondersteuner”.
Voor vragen kun je bellen met Carola Wind, Coördinator Projectondersteuning of met Jeroen Breur, Projectondersteuner op 030-3035480.